Nuffnang Ads

Tuesday, October 12, 2010

Memancing Di Kg. Nelayan, Sedili.

Aku ni memang suka memancing, banyak juga lah tempat yang aku dah pernah pergi mancing. Tapi disebabkan kesibukkan kerja dan masalah kewangan yang terhad, lama juga aku terpaksa menahan diri untuk pergi memancing. Joran aku kat rumah pun asyik "bergegar" je menantikan tuannya nak beraksi. Tapi atas desakan kawan2 yang juga dah lame menahan gelodak nak pergi memancing, so aku pun organize lah satu trip memancing. Pada 21 ogos 2010 kitorng dah sepakat nk pergi juga mancing. Trip kali ini cume kawan2 tempat kerja je yang join, ada jugak lah dlm 12 org. tempat yang aku pilih ialah Kg. Nelayan, Sedili. Kitorg bukan setakat mancing kt Kg. Nelayan tu je, siap gi mancing atas jambatan lagi. Hasil aritu pun kurang memuaskan tapi sekurang2nya dapat juga lah mengubat kerinduan nak memancing hehehe..Anyway, yang penting aku ENJOYYYY... hahaha...






No comments:

Post a Comment